teisipäev, 19. detsember 2017

Artikkel HKHK kodulehelt

Padise mõisas toimus inglise keele laager

03.12.17 – 05.12.17 toimus bürootöö BT-16 ja majutusteeninduse M-16 kursustele keelelaager Padise mõisas.
Pühapäeval 03.12 käisime erinevate kursustega meie koolist „Su nägu kõlab tuttavalt“ finaalshow’l. Enne Tallinnasse sõitmist bussiga pakkus Padise mõis meile maitsvat õhtusööki. Finaal iseenesest oli väga meelelahutuslik ja võimas. Nägime palju armastatud artiste, kellele saime kaasa elada. Saku Suurhallis veetsime umbes neli tundi, pärast seda viis tellitud buss meid tagasi Padise mõisa, meie ööbimispaika.
Esmaspäeva hommikul kell 8.30 ootas meid külluslik hommikusöök mõisa esimesel korrusel. Kell 10-11.30 veetsime aega VAT Teatri foorumteatri näitlejatega, kellega koos tegime inglise keeles erinevaid etüüde, mis aitavad bürootöötajatel igapäevaelus hakkama saada ja erinevate olukordadega toime tulla. See töötuba oli väga praktiline ja arendav, kuid samas ka väga lõbus ja naerurohke.
Kell 11.45-13.15 toimus järgmine töötuba, kus tegelesime inglise keeles improteatriga. Tegime seal erinevaid harjutusi ja mänge, mis oli väga hariv, eriti inglise keele praktiseerimiseks. Kui töötoad olid läbi saanud, oli lõunasöök. Peale seda viis meid giid Padise kloostrisse, kus ta tegi mõlemale kursusele ingliskeelse ekskursiooni. Ta rääkis kloostri ajaloost ja tõi välja huvitavaid fakte.
Kell 16.00-17.30 rääkis meile inglise keeles teeninduse erinevustest USAs ja Eestis Thomas Kalinic (Pärnu Koidula-kooli õpetaja). See küll puudutas rohkem majutusteenindust, aga ega need teadmised bürootöötajal mööda külgi maha jookse. Teda oli kerge kuulata, kuna ta oli New Yorgis üles kasvanud ja tema inglise keel oli väga arusaadav.
Kell 18.00-19.00 oli õhtusöök ning peale seda jätkus Thomas Kalinici loeng ning kell 20.30-23.00 oli ingliskeelsete filmide õhtu.
Teisipäeva hommikul kell 8.30-9.15 oli taas rikkalik hommikusöök ning peale seda tuli meiega rääkima Padise mõisa omanik Karl von Ramm, kes on ameeriklane, kuid valdas hästi eesti keelt. Loengu ja situatsiooniülesanded viis ta läbi siiski inglise keeles. Väga huvitav oli mõisaekskursioon.
Inglise keele laager oli hariv ja tore.